Sakkjes en zo

vrijdag 27 december 2013

Eén + één = drie!

Heeft iedereen fijne kerstdagen gehad? Onze kerstavond was weer als vanouds. Our own familiy christmas tradition...

Er lagen weer een paar cadeautjes onder de kerstboom, deze hebben we eerst uitgepakt. Daarna heb ik me goed vermaakt in de keuken en een lekker kerstmaal in elkaar geflanst.  Tijdens het koken kon Benthe alvast fijn met haar nieuwe speelgoed spelen en daarna hebben we heerlijk gegeten. Daarna Benthe onder de douche gezet om vervolgens fris en fruitig in haar pyjama tussen ons in op de bank, onder een warme plaid, met lekkers een vrolijke kerstfilm te kijken. Benthe mocht kiezen en hoe kon het ook anders....ze koos Home alone!!! Dit keer keken we deel II, het is en blijft een heerlijke film en hebben lekker gelachen met z'n drietjes om alle grapjes en ellende die de boeven overkwam. De rest van de kerstdagen met familie, maar ook weer gewoon met z'n drietjes gevierd. Heerlijke dagen zo, ongedwongen, zonder klok, muziekje, hapje, drankje, lekker lezen en af en toe een filmpje kijken.

Vóór de kerst was ik nog even druk, maar dan wel met een paar hele leuke opdrachten!  Onder andere de volgende: Stefanie wilde haar kinderen namelijk verrassen met een Sakkjes en zo pakje onder de kerstboom. Ze bestelde voor Mona, Mathis en Isis een naambordje, nadat ik een voorstel had gedaan o.b.v. de meegestuurde foto's van de kinderkamers en overige wensen. Ze schreef 'you read my mind' haha en mocht aan het werk voor haar! Dit was ècht weer een hele fijne opdracht om aan te werken!


Mathis heeft een heus brandweerauto-bed in zijn kamer, dus een naambordje met een brandweerauto erop was snel besloten. Lekker vrolijk en stoer dat rood.

Mona houdt van prinsessen en van roze, mijn eerste gedacht was 'de prinses op de erwt'! Ik maakte deze al een keer eerder in een andere vorm, wil je weten welke? Klik dan hier!
  
Stefanie schreef dat kleine Isis geboren is in de herfst en dat haar kamertje vintage geel/groen is met paddenstoeltjes. Een combi van paddenstoeltjes met een uiltje in herfstkleuren was dan ook snel bedacht. Op haar geboortekaartje was een kleine kabouter te zien tussen de herfstblaadjes, deze heb ik verstopt achter de grote paddenstoel


Voor iedereen die nog lekker vrij is, geniet er lekker van! En alvast een fijne oudejaarsavond!

Groetjes
Wendy

PS.....ik voel dat er iets in de lucht hangt...nee geen storm, wind en regen...iets leuks...iets positiefs...iets voor 1 van jullie...iets creatiefs...iets bijzonders...zomaar...omdat het kan...omdat ik het wel weer tijd vindt...maarrrrr...nog even geduld...meer info volgt laterrrrr!!!


2 opmerkingen:

  1. tja, wat moet ik nu als reactie hierop geven. Nou, vooruit dan maar, een kleintje dan...
    Het ziet er weer super leuk, vrolijk, lief, apart, mooi, smaakvol, geweldig, perfect, bijzonder, fleurig en kleurig uit!
    mams

    BeantwoordenVerwijderen