Sakkjes en zo

donderdag 27 oktober 2011

Vandaag geboren!


Vandaag zijn ze geboren!!! Deze drie schattige ieniemienie uiltjes! We waren al een tijd in afwachting van hun komst, want een tijdje geleden ben ik al verliefd op ze geworden toen ik ze zag op deze site. En nu wonen ze ook bij ons! Omdat het soms al best koud is heb ik 3 heerlijk wollig-warme nestjes voor ze gemaakt, gezellig bij elkaar op een stevige tak met vrolijke bloemetjes (laten we het maar houden op uitzonderlijk-laat-bloeiende-lilakleurige-Edelweiss...)!




6 opmerkingen:

  1. ze zien er super lief uit :D
    wat leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhh, deze uiltjes zijn zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super gaaf-helemaal mijn smaak. Mooi gemaakt-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor....weer zo'n leuk ideetje van je! En dan zo'n lekker warm nestje....! Ik kan niet wachten op je volgende creatie(f)Wendy! xxx m.a.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke reacties allemaal, bedankt dames! Echte schatjes zijn het hè, ze kijken ook zo lekker onnozel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen